FAQ

Kaartverkoop

Hoe koop ik tickets?

  • Via de ticket-knoppen op Theaterproductiehuiszeeland.nl kun je direct je tickets kopen. Je wordt dan doorgelinkt naar de ticketshop van Stager.  

  • Klik op TICKETS  

  • Je wordt nu doorgeleid naar de ticketshop van Stager. 

  • Klik linksboven op menu → kies tickets kopen → selecteer de gewenste voorstelling en datum → plaats je selectie in de winkelmand en winkel verder. Je hebt 15 minuten om je bestelling te plaatsen. 

  • Alle gewenste tickets in je winkelmand? Klik dan op PLAATS BESTELLING. 

  • Omdat we dit jaar voor het eerst met Stager werken, moet er eerst nog een account aangemaakt worden. In dit account worden je aangekochte tickets bewaard. Dus ben je ze op de dag van de voorstelling kwijt? Dan kun je ze hier opnieuw downloaden.  

  • Je kunt ook een account aanmaken door in te loggen met je facebookaccount.  

  • Ingelogd? Reken dan je winkelmand af.  

  • Je kunt direct je tickets downloaden, bewaren als pdf of plaatsen in je wallet.  

  • Je kunt je tickets altijd terugvinden in je account in de ticketshop.

Is het ook mogelijk tickets te reserveren?

Nee, tickets kunnen niet worden gereserveerd, deze dienen direct gekocht te worden. 

Kan ik mijn tickets annuleren of omruilen?

Aangekochte tickets worden niet meer teruggenomen.

Ik heb geen e-ticket ontvangen, maar ik heb wel betaald. Wat nu?

Mogelijk is de bevestigingsmail met de e-tickets in je spambox beland. Toch niet ontvangen? Check nog even je account in de ticketshop van het ZNF. Hier kun je je ticket(s) nogmaals downloaden of in je wallet opslaan. Mocht dit alles niet lukken? Neem dan contact met ons op via kaarten@theaterzeelandia.nl
 

Ik heb per ongeluk tickets voor de verkeerde datum gekocht, wat nu?

Mail even naar kaarten@theaterzeelandia.nl, dan proberen we een oplossing te vinden.

Ik heb per ongeluk t/m 18 jaar | CJPpas tickets gekocht, maar ik ben ouder. Kom ik dan wel binnen?

Nee, aan de deur worden deze tickets gecontroleerd. Neem even contact op via kaarten@theaterzeelandia.nl, dan boeken we je tickets om naar de juiste ticketsoort.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij noteren uw naam en e-mailadres en postcode bij de verkoop van tickets. Deze worden alleen gebruikt voor het sturen van een servicemails de dag voor de voorstelling en wanneer een voorstelling onverhoopt geen doorgang kan vinden. Lees hier meer over in onze privacyverklaring

Waar vind ik het blokkenschema?

Het blokkenschema komt in de loop van augustus online en is dan te downloaden op www.theaterproductiehuiszeeland.nl.

Tot wanneer kan ik tickets kopen voor een voorstelling?

Kaarten kunnen, indien beschikbaar, via de website theaterproductiehuiszeeland.nl tot kort voor de voorstelling online gekocht worden. Indien de voorstelling niet is uitverkocht kan men op locatie tickets kopen aan de kassa. Hier kan enkel met pin betaald worden.

Heb ik voor alle locaties tickets nodig?

Dit jaar is het programma op het Abdijplein en de Vrijbuiter gratis te bezoeken. Je hebt hier geen ticket voor nodig.

Komen er nog tickets vrij voor uitverkochte voorstellingen?

Het kan zijn dat er op de dag van de voorstelling nog tickets vrijkomen. Houd dus op de dag van de voorstelling de website en onze socials nog goed in de gaten.

Wat gebeurt er met mijn gekochte tickets als er iets wordt afgelast?

Wanneer een voorstelling of het festival moet worden afgelast, nemen we z.s.m. persoonlijk contact met je op voor de verdere afhandeling wat betreft tickets.

Wat zijn de algemene spelregels voor het kopen van de tickets voor het ZNF?

  • Zonder geldig toegangsbewijs geen toegang (muv het programma Vrijbuiter en Abdijplein)  
  • Je kunt maximaal 10 tickets per persoon per voorstelling kopen. Indien je met een grotere groep wilt komen, kun je mailen naar kaarten@theaterzeelandia.nl.  
  • Na aanvang van de voorstelling geen toegang. Kom dus op tijd.  
  • Tickets worden niet teruggenomen of omgeruild, tenzij de voorstelling vanuit de productie of het festival moet worden afgelast. We hopen dat je er iemand anders blij mee kunt maken.  
  • Eventuele kortingen kunnen niet worden gecombineerd.  
  • Programma, duur en aanvangstijd zijn onder voorbehoud. 
  • Geen toegang voor huisdieren. Heb je een hulphond? Geef dit dan even aan via kaarten@theaterzeelandia.nl.  
  • Onze voorstellingen zijn ongeplaceerd. Je krijgt van onze festivalmedewerkers bij binnenkomst instructies over het plaatsnemen op de tribunes.  
  • Bij een bezoek aan het ZNF, gelden de algemene bezoekersvoorwaarden van de VSCD 2021. Deze zijn hier na te lezen.  

Waar kan ik terecht voor overige vragen met betrekking tot kaartverkoop?

Stuur een mailtje naar kaarten@theaterzeelandia.nl en uw mail wordt z.s.m. beantwoorden.

Algemeen ZNF

Waar vindt het ZNF 2022 allemaal plaats?

Dit jaar is het ZNF te vinden in Burghsluis – Goes – Middelburg – Oostkapelle – Stavenisse – Veere – Vlissingen – Walsoorden – Wilhelminadorp – Yerseke – Zierikzee – Zonnemaire.

Is er busvervoer naar de locaties?

Helaas rijden er geen bussen naar de verschillende locaties. Wel kan je, indien je met een groep (minimaal 8 personen) wil komen, contact met ons opnemen via kaarten@theaterzeelandia.nl. Wij informeren je dan verder over de mogelijkheden.

Hoe toegankelijkheid ZNF?

Het programma van ZNF is vrijwel allemaal toegankelijk, met uitzondering van de performancewandeling De Nacht-Wacht. Deze is niet rolstoeltoegankelijk en helaas ook niet geschikt als je slecht ter been bent.  
Alle andere voorstellingen wel. Voor het reserveren van een mindervalide plaats of wanneer u hulp nodig heeft bij je bezoek, graag vooraf een e-mail zenden naar kaarten@theaterzeelandia.nl o.v.v. naam, voorstelling, datum en aantal personen. Let op, er zijn een beperkt aantal mindervalide plaatsen beschikbaar per voorstelling. Vraag dus eerst of deze nog beschikbaar zijn voordat je tickets koopt.
Heb je een hulphond of heb je andere hulp nodig bij je bezoek aan het ZNF? Laat ons dit van tevoren ook even weten via kaarten@theaterzeelandia.nl. Dan zorgen we dat de juiste personen daarover geïnformeerd zijn. 
 

Zijn er toiletten aanwezig op de locaties?

Ja, op alle locaties, met uitzondering van verzamelplekken waar De Nacht-Wacht plaatsvinden (De Manteling en Nollebos), zijn toiletten aanwezig. Bij de avondconcerten van de Vrijbuiter kun je gebruik maken van de horeca in de haven.

Kan ik met de auto parkeren bij de locaties?

Alle locaties zijn met de auto bereikbaar, maar hebben beperkte parkeermogelijkheden. Kom zoveel mogelijk met OV en fiets.

Waar kan ik mee betalen op het festivalterrein?

Zeeland Nazomerfestival is cashless: je kunt op de locaties alleen afrekenen met pin. Dit in verband met veiligheid en hygiëne. Wij verkopen ook geen munten.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Dit mag ALLEEN op de kades waar de shows van Vrijbuiter plaatsvinden. Neem daar je eigen stoel, picknickkleed en –mand mee naar toe!  
Op alle andere locaties is horeca aanwezig en is het niet toegestaan eigen consumptie mee te nemen.

Hoe gaat het ZNF om met Covid?

Hoewel het soms lijkt dat Covid niet meer bestaat, vragen we je wel nog steeds alert te zijn op zijn gezondheid. Heb je klachten? Doe dan een test voordat je naar het ZNF komt. 
Indien het RIVM voorafgaand of tijdens het festival alsnog maatregelen gaat hanteren, zijn we genoodzaakt deze op te volgen en zullen je hier tijdig over informeren.  
 

Waarom is er dit jaar geen picknick op het Abdijplein?

Gezien de omstandigheden rondom Covid, voelde het nog niet goed om een grote picknick te organiseren en hebben we besloten het programma op het Abdijplein anders vorm te geven. Het Abdijplein en de avondconcerten op Vrijbuiter zijn gedurende het festival gratis te bezoeken. Vanaf de kades in negen verschillende havens is elke avond een ander concert bijwonen dat op de Vrijbuiter plaatsvindt. Dus neem je eigen stoel, picknickmand en vrienden mee en geniet met elkaar van toffe avondconcerten.

Spelregels ZNF

  • Zorg dat je ruim op tijd aanwezig bent, na aanvang van de voorstelling word je niet meer toegelaten.  

  • Volg de instructies van de festivalmedewerkers op. 

  • Zet je mobiele telefoon bij voorstellingsbezoek s.v.p. uit of op vliegtuigmodus.  

  • Het is verleidelijk, maar filmen, fotograferen of geluidsopnamen maken is niet toegestaan.  

  • Restitutie van entreegeld en teruggave of ruilen van al gekochte toegangsbewijzen is niet mogelijk.  

  • Maak bij griep- of verkoudheidsklachten iemand anders blij met je ticket(s).  

  • Deponeer afval in de daarvoor bestemde afvalbakken.  

  • Dieren zijn niet toegestaan, ook niet aangelijnd. Heb je een hulphond? Neem van tevoren contact met ins op via info@theaterzeeland.nl.  

  • Het bezoeken van ons festival is volledig op eigen risico; 

  • Zeeland Nazomerfestival kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies, ontvreemding of beschadiging van eigendommen en toegangsbewijzen  

  • Voorwerp gevonden? Maak de pechvogel blij. Geef je vondst aan bij een van de medewerkers op het terrein of laat het weten via info@theaterzeelandia.nl   

  • Achttien jaar en zin in alcohol? Neem je ID-kaart mee 

  • Geluidssystemen, anders dan die van de organisatie zelf, zijn niet toegestaan op of rondom een festivallocatie; 

  • Het is verboden om commerciële activiteiten te verrichten op en rondom de festivallocaties zonder toestemming van de festivalorganisatie; 

  • Tijdens ons festival worden foto’s gemaakt door onze organisatie, door je aanwezigheid geef je toestemming voor gebruik voor publicitaire doeleinden; 

  • Geef mensen met een beperking de ruimte om van het festival te genieten. Zeeland Nazomerfestival wil toegankelijk zijn voor iedereen.

Ik heb nog meer vragen, waar kan ik terecht?

Stuur ons een mailtje via info@theaterzeelandia.nl, dan reageren we zo snel mogelijk op je vraag.

Antwoord op je vraag niet gevonden?

Het kan zijn dat je vraag hier niet tussenstaat. Stuur ons dan een mail. 

Mail ons